Ik ga op reis en neem mee.... - Reisverslag uit Addis Abeba, Ethiopië van Annet Willemse - WaarBenJij.nu Ik ga op reis en neem mee.... - Reisverslag uit Addis Abeba, Ethiopië van Annet Willemse - WaarBenJij.nu

Ik ga op reis en neem mee....

Door: aw

Blijf op de hoogte en volg Annet

20 April 2014 | Ethiopië, Addis Abeba

... een extra koffer.

Gevuld met kinderkleding. Dank jullie wel Anita, Sharindha en Wilma! Sjouwen met goedgevulde koffers is wel het minste wat ik kan doen op reis met een bestemming als deze. Ik ga er persoonlijk voor zorgen dat jullie spullen op de juiste plek terecht komen en dat er een heleboel kinderen mee blij gemaakt worden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annet

Actief sinds 10 Jan. 2010
Verslag gelezen: 2658
Totaal aantal bezoekers 48773

Voorgaande reizen:

18 Juli 2012 - 02 Augustus 2012

Berberdorpen en Toubkal in de Hoge Atlas

25 November 2011 - 15 December 2011

Aruba

17 Juli 2010 - 01 Augustus 2010

Ontmoeting met hindoes en boeddhisten

22 April 2014 - 30 November -0001

Te gast in Ethiopie

Landen bezocht: