Surfen - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Annet Willemse - WaarBenJij.nu Surfen - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Annet Willemse - WaarBenJij.nu

Surfen

Door: Annet Willemse

Blijf op de hoogte en volg Annet

13 December 2011 | Aruba, Oranjestad

Afgelopen week heb ik het windsurfen weer opnieuw ondekt! Omdat het 'regentijd' is hier waait het wat minder dan anders en was het perfect om eens te onderzoeken of windsurfen net zoiets is als fietsen en zwemmen. Zou je het verleren??? Voor de zekerheid (en gezelligheid :-)) toch eerst maar even een lesje genomen. Na een paar keer plonsen had ik de slag weer te pakken. Heerlijk!!!

• 13 December 2011 - 09:02

Karin:

leuk hoor, arine en ik hebben vorig jaar 2 surfplanken gekocht en pakken van de weersomstuit, heus 1 keer gebruikt, maar wie weet met jou ook aan board!
    genietze liefie

• 13 December 2011 - 13:08

Sandra:

Zier er nog steeds allemaal goed uit!!!! Kom nog maar niet terug, tis hier k****!!!!!!!

• 13 December 2011 - 17:04

Asje & Adam:

Goed bezig hoor. Leuk dat surfen, wil Adam ook wel leren.

• 13 December 2011 - 20:27

Wilma:

Wat gaaf dat je aan het surfen bent zeg. Leuk, zou het ook nog wel eens willen proberen;-).

• 13 December 2011 - 20:52

Kitty:

Wow wat sportief!
    Behalve dan je laatste foto, die past beter bij mij en ik zie me er al heerlijk liggen. Maarja ik dagdroom helaas. Have fun.