Maandag 30 juli 2012 - Reisverslag uit Marrakesh, Marokko van Annet Willemse - WaarBenJij.nu Maandag 30 juli 2012 - Reisverslag uit Marrakesh, Marokko van Annet Willemse - WaarBenJij.nu

Maandag 30 juli 2012

Door: Annet

Blijf op de hoogte en volg Annet

30 Juli 2012 | Marokko, Marrakesh

We slapen een beetje uit en genieten van het ontbijt in het hotel. Sommigen van ons gaan daarna de stad in. Anderen besluiten om, vanwege de warmte, in of om het zwembad te blijven vandaag.
Eind van de middag gaan we nog een koud biertje drinken bij de buren. Ons hotel, en vele anderen in de stad, verkopen geen alcohol, maar het hotel naast ons wel. Er is een fijne binnenplaats waar we elkaar verhalen vertellen en terugblikken op de trekking die we samen hebben gemaakt.
's avonds komt Khaled ons ophalen en neemt ons mee naar een typisch Marrokaans restaurant in de stad waar we onze laatste gezamenlijke maaltijd hebben. Dries bedankt Khaled namens ons allemaal voor zijn goede zorgen, zijn warme belangstelling, zijn humor en gezelligheid tijdens de trekking. En de kids geven hem ons spelletje Ligretto wat we avond aan avond gespeeld hebben.