Zon, zee en strand - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Annet Willemse - WaarBenJij.nu Zon, zee en strand - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Annet Willemse - WaarBenJij.nu

Zon, zee en strand

Door: Annet Willemse

Blijf op de hoogte en volg Annet

30 Juli 2010 | Nederland, Amsterdam

Wat een luxe vandaag, we kunnen uitslapen! Thila is vertrokken naar Colombo om zaken voor zijn volgende reis te regelen en komt morgenochtend pas terug. Wij hebben zowaar een dagje vrij. We genieten van het lekkere ontbijt en de zeeën van tijd die we vandaag voor ons zelf hebben. Wilma en ik besluiten daarom samen een lange wandeling over het prachtige en brede zandstrand te maken. We blikken terug op alle geweldige ervaringen en mooie ontmoetingen van de afgelopen 2 weken. We hebben er alle twee, ieder op onze eigen manier, enorm van genoten!

's middags lunchen we in een relaxt tentje op het strand wat we 's morgens tijdens onze wandeling al waren tegen gekomen en eten er heerlijke verse vis en drinken er, zo mogelijk nog lekkerder, bananen lassi.

We eindigen de dag met tijdschriften en boeken aan de rand van het zwembad van ons hotel en ik blijf buiten tot lang na de zonsondergang om te genieten van één van de mooiste sterrenhemels die ik ooit gezien heb.