Dinsdag 24 juli 2012, Aguersioual - Reisverslag uit Aguersioual, Marokko van Annet Willemse - WaarBenJij.nu Dinsdag 24 juli 2012, Aguersioual - Reisverslag uit Aguersioual, Marokko van Annet Willemse - WaarBenJij.nu

Dinsdag 24 juli 2012, Aguersioual

Door: Annet

Blijf op de hoogte en volg Annet

24 Juli 2012 | Marokko, Aguersioual

Via een mooie route naar het bergdorpje Amskere waar we lunchen in het rivierdal naar Aguersioual.
Wandelduur: ca. 6 uur, ca. 100 meter stijgen en ca. 900 meter dalen.

De rustdag gisteren heeft me goed gedaan. Mijn hoofdpijn is verdwenen en ik voel me een stuk fitter.
Eindelijk wandelen we vandaag voornamelijk bergafwaarts! Voor mij echt heel erg fijn, terwijl bijna alle anderen liever klimmen dan dalen, gaat mijn voorkeur blijkbaar uit naar het afdalen. Heerlijk, mijn hartslag eindelijk onder controle en ik begin echt schik te krijgen in het uren en uren lopen. Toch wel weer snel zo'n 6 à 7 uur maar het is een mooie route naar het Berberdorpje Amskere. Onderweg zien we in de okerkleurige valleien veel jeneverbessen. En na een heerlijke lunch in het rivierdal bij Amskere maken we nog een korte klim en komen we aan in ons gastenhuis in Aguersioual.