Dinsdag 24 juli 2012, Aguersioual - Reisverslag uit Aguersioual, Marokko van Annet Willemse - WaarBenJij.nu Dinsdag 24 juli 2012, Aguersioual - Reisverslag uit Aguersioual, Marokko van Annet Willemse - WaarBenJij.nu

Dinsdag 24 juli 2012, Aguersioual

Door: Annet

Blijf op de hoogte en volg Annet

24 Juli 2012 | Marokko, Aguersioual

Via een mooie route naar het bergdorpje Amskere waar we lunchen in het rivierdal naar Aguersioual.
Wandelduur: ca. 6 uur, ca. 100 meter stijgen en ca. 900 meter dalen.

De rustdag gisteren heeft me goed gedaan. Mijn hoofdpijn is verdwenen en ik voel me een stuk fitter.
Eindelijk wandelen we vandaag voornamelijk bergafwaarts! Voor mij echt heel erg fijn, terwijl bijna alle anderen liever klimmen dan dalen, gaat mijn voorkeur blijkbaar uit naar het afdalen. Heerlijk, mijn hartslag eindelijk onder controle en ik begin echt schik te krijgen in het uren en uren lopen. Toch wel weer snel zo'n 6 à 7 uur maar het is een mooie route naar het Berberdorpje Amskere. Onderweg zien we in de okerkleurige valleien veel jeneverbessen. En na een heerlijke lunch in het rivierdal bij Amskere maken we nog een korte klim en komen we aan in ons gastenhuis in Aguersioual.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annet

Actief sinds 10 Jan. 2010
Verslag gelezen: 271
Totaal aantal bezoekers 48858

Voorgaande reizen:

18 Juli 2012 - 02 Augustus 2012

Berberdorpen en Toubkal in de Hoge Atlas

25 November 2011 - 15 December 2011

Aruba

17 Juli 2010 - 01 Augustus 2010

Ontmoeting met hindoes en boeddhisten

22 April 2014 - 30 November -0001

Te gast in Ethiopie

Landen bezocht: