Stukje reisverslag uit Sri Lanka - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Annet Willemse - WaarBenJij.nu Stukje reisverslag uit Sri Lanka - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Annet Willemse - WaarBenJij.nu

Stukje reisverslag uit Sri Lanka

Door: Annet Willemse

Blijf op de hoogte en volg Annet

22 Juli 2010 | Nederland, Amsterdam

Hier zit ik dan, in het kantoor van het hotel in Polonnaruwa waar we 2 nachtjes verblijven. Het is bijna 22.30 uur en het personeel is te beleeft om me te weigeren een stukje te typen op hun pc. We zijn de enige gasten hier en iedereen ligt al op een oor. Ik heb dus niet veel tijd om te schrijven. Waar moet ik beginnen? En als ik begin kan ik vast niet meer stoppen. Het is namelijk teveel om op te noemen. Ik val van de ene verrassing in de andere. Dus even in 't kort: wilde olifanten , boeddistische monniken, tempels en stupa's. Prachtige vogels, bloemen en heel vriendelijke mensen. Het verkeer is chaos en het eten heerlijk.De mensen zijn zo aardig en het weer is prachtig. Rijstvelden en meren met lelies en lotusbloemen. Apen op het dak van je hotel en koeien op de weg. Weet je wat ik probeer later wat foto's te plaatsen. Dan kunnen jullie alvast een beetje meegenieten. Ik word namelijk nu echt het kantoor uitgekeken. Tot snel!

  • 22 Juli 2010 - 17:07

    Bibi:

    Ha Annet,
    Klinkt werkelijk prachtig en ook wonderlijk. Maak vooral mooie foto's, dan zien we ze sowieso later. Heel veel plezier nog!!
    Bibi en de rest.

  • 22 Juli 2010 - 18:31

    Sandra:

    Klinkt héééél errug goed!!!!!

  • 22 Juli 2010 - 20:42

    Wieke:

    geniet! En niet alles door een lens, ogen open en vertel straks maar....liefs

  • 23 Juli 2010 - 07:22

    Francesca:

    Ciao mejsie,

    heel veel plaisir en goreten aan de koeien en de apen van mij :O))))
    Ciao en tot snel
    Francesca

  • 24 Juli 2010 - 16:59

    Maria Elmer:

    verheug me op je reisverhalen maar geniet nog volop van al die mooie plaatsen

  • 25 Juli 2010 - 20:19

    Natalia:

    Hey chica, klinkt echt super gaaf! Geniet van ieder moment en ik lees graag je verhalen en zie graag je foto's!

  • 02 Augustus 2010 - 14:17

    Bas:

    waar blijven de foto's?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annet

Actief sinds 10 Jan. 2010
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 48856

Voorgaande reizen:

18 Juli 2012 - 02 Augustus 2012

Berberdorpen en Toubkal in de Hoge Atlas

25 November 2011 - 15 December 2011

Aruba

17 Juli 2010 - 01 Augustus 2010

Ontmoeting met hindoes en boeddhisten

22 April 2014 - 30 November -0001

Te gast in Ethiopie

Landen bezocht: